Tema: ADSL problemi v Lovrencu
LOVRENČANI!!!!
Vsi tisti ki ste naročeni na siol, modri paket ipd............Pojavljajo se težave z internetom. Tisti ki smo na novi centrali imamo vseskozi težave. Se pravi napake na liniji, to pa je zaradi tega ker nam SIOL noče nadgraditi nove centrale. Težave pa so nastale od takrat ko se je pojavil Modri paket. S tem se je povečalo število uporabnikov, centrala pa tega ne prenese in so izpadi, ping močno povečan.....skratka ne dobimo tistega kar plačujemo.
Napisal sem "mušter" pritožbe, katerega je potrebno poslati na e-naslov info@siol.net .
M U Š T E R
________________________________________________________________________
Pozdrav!
Sem uporabnik Siol ADSL iz Lovrenca na Pohorju, moje uporabniško ime je ______. Povedal bi, da imamo v Lovrencu na Pohorju dve centrali za ADSL. Ena od central je zaprta (število uporabnikov je zaključeno in deluje brez posebnosti ), druga centrala, na katero sem priklopljen pa jaz, pa ima vseskozi težave z preobremenjenostjo (ping vseskozi niha od 50-500), kar pa pomeni da je delo z internetom zelo omejeno in neizkoriščeno. Nato pa vpljiva vse več na novo priklopljenih uporabnikov, kateri se priklapljajo na našo centralo.
1. kot uporabnika me ta stvar po nepotrebnem obremenjuje, saj sem sklenil pogodbo za normalno delovanje interneta
2. pri delu z interntom ne koristimo tega kar plačujemo in je navedeno v pogodbi
3. linija je preobremenjena več kot 2 meseca pa nihče tega ne sanira
V zvezi tega naprošam da meni in ostalim oporabnikom na tej centrali zmanjšate storške plačila interneta, saj ne koristimo tega kar je navedeno v vaši pogodbi. Prav tako plačujemo polno tarifo kot ostali oporabniki, katerim pa povezava deluje brezhibno.
V nasprotnem primeru vas pa pozivam, da našo centralo nadgradite, tako da bomo tudi mi laghko koristili internet tako kot je navedeno v naši pogodbi z vami.
Hvala za razumevanje in ugodno rešitev.
______
__________________________________________________________________________
Uporabite Copy-paste. Na zgornjo črto vnesite uporabniško ime, na drugo pa vaše ime.
PS: Vsi ki imate modri paket ste na tej centrali, ostali pa tisti ki imate ADSL cca. 1.5 leta. Vsi ti smo na tej centrali katero je treba nadgradit. Več bo pritožb, prej bo zadeva sanirana.
Lep pozdrav
Luka